marți, 10 iulie 2012

Discutie in contradictoriu intre LPG si Celulita.Prieteni? Niciodata! :)

Celulita: Buna!
LPG    : Buna! Ne cunoastem de undeva?
Celulita: Da, din pacate ne cunoastem. Speram ca nu, dar ai reusit sa-mi faci viata un calvar!
LPG    : Cum asa? Si eu consider ca tu imi dai batai de cap :)
Celulita: Eu?!? Eu sunt o afectiune fireasca a femeii, tu esti in plus. Femeia a fost conceputa sa traiasca cu         mine. Ai aparut tu si le-ai convins ca nu sunt ok. Acum toata lumea ma uraste :((
LPG   : Draga mea, noi in acelasi loc nu avem ce cauta! Tu nu esti benefica pentru femei. Pe langa aspectul urat pe care il oferi coapselor, mai aduni si gasca ta de afectiuni circulatorii, limfatice...
Celulita: Dar eu imi fac loc acolo unde ele ma lasa. Ele aleg sa manance haotic, sa nu bea apa, sa nu asculte de tine...Ce vina am eu?
LPG   : Si vrei sa spui ca eu am vreo vina pentru ca le arat adevarata ta fata?
Celulita: Tu esti manipulat de cineva, nu se poate altfel! Poate putem sa ne imprietenim, ce zici?
LPG   :  Da, recunosc! Sunt manipulat de cineva...de tehnicianul LPG. Si nici el nu te suporta, ti-ai facut cam multi dusmani in ultima vreme. Impreuna o sa-ti venim de hac! Nu o sa mai faci tu ce vrei!
Celulita: Ei zau? Imi veniti voi de hac pentru o perioada, ma retrag si ma prefac ca stau linistita, dar revin si va vin eu de hac :)))
LPG   : Sa o crezi tu!!! Persoanele care apeleaza la mine inteleg ca trebuie sa vina la intretinere macar o data pe luna si tu nu vei avea curaj sa-ti faci aparitia.
Celulita: OK...M-ai invins. Lasa ca am si persoane care nu apeleaza la tine, imi fac treaba cu ele. Oricum, nici nu vreau sa mai aud de tine!
LPG   : Stai linistita! Nu ne vom intalni niciodata! 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu