marți, 6 august 2013

Tu cum vezi succesul?

Azi pot sta la umbra doar pentru ca am plantat un copac cu ceva timp in urma! Cat de mici suntem intr-o lume atat de mare...Si daca stau bine sa ma gandesc...este invers...cat de mari putem fi intr-o lume atat de mica!!!Cu totii ne dorim la un moment dat succes. Cineva spunea: "Succesul este abilitatea de a trece de la un esec la altul fara pierdere de entuziasm." Sa ma gandesc ca entuziasmul ne tine atat de sus? Sinceritatea? Devotamentul? Pasiunea? Iubirea fata de ceilalti? Iubirea lor fata de noi? Sa incerci sa fi un om de valoare si nu neaparat un om de succes? Oooo asta este!!! Acesta este succesul! Poate este un alt mod de a vedea lucrurile...Poate asta e tot ce trebuie sa stim...adica sa stim ce vrem, sa stim ce ne place si ne provoaca bucurie. Sa stim ca avem dreptul la orice, doar asa nu ve vom pierde dreptul de a invata lucruri noi si de a inainta in viata. Cat de dificil este sa percepem propriul succes...Eu l-am inteles!!! Am inteles ca-mi doresc succesul si nu perfectiunea! Am inteles ca trebuie sa fiu un om de valoare si doar atunci pot fi cu adevarat un om de succes! 
Fii si tu un om de valoare si doar atunci succesul vine dupa tine! Succesul nu se invata! Iar oamenii de valoare nu sunt pe toate drumurile! 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu