duminică, 26 mai 2013

Doar eu cu mine! Ceilalti?...Doar iluzii...


Petrece o zi doar tu cu tine! Cate intrebari simple poti sa-ti pui..."Ce simt eu acum?" La primul gand ai spune: "beau o cafea pe terasa, am o priveliste minunata si o stare de fericire si tristete in acelasi timp!" Dar vine intrebarea " De ce? " si aici lucrurile se complica. Nu-ti poti da raspunsul imediat pentru ca nu te intelegi. Avem pretentii de la ceilalti sa isi dea seama ce simtim, cine suntem si cum ar trebui sa se poarte cu noi. De cele mai multe ori vrem ca ceilalti sa intuiasca ceea ce noi vrem pentru noi, dar de ce? Atata timp cat noi nu stim si noi nu ne intelegem? Cautam in jurul nostru oamenii mai slabi, care nu empatizeaza cu noi, ci doar se comporta asa cum vrem pentru a ne intra in "gratii". Atunci te simti "regele sclavilor" si fiecare dintre noi suntem "regi" intr-o lume. Ne place asta, dar tanjim dupa cei care ne domina! Pentru ca in fata lor ne simtim cu adevarat puternici! Sentimentul ca esti "TU" apare doar in prezenta oamenilor mai puternici decat tine! Pentru ca doar atunci iti poti raspunde la intrebarea "Ce simt eu acum si de ce?" Cand ne dam singuri raspunsul, indiferent de ceea ce fac altii pentru noi, de abia atunci te-ai inteles tu pe tine! Si totul este bine! Daca ceilalti nu te inteleg, nu este problema ta, este problema lor si obligatia lor sa si-o rezolve! Tu cu tine esti impacat pentru ca te-ai inteles! 
De multe ori am ajuns la concluzia ca viata e complicata! Tot de atatea ori am ajuns la concluzia ca noi ne complicam viata! Si de cele mai multe ori am ajuns la concluzia ca noi ne gestionam viata, suntem fericiti sau tristi in functie de cum vrem noi sa fim! Prieteni, soti, frati, amanti, colegi...toti ne pot fii pe plac daca noi asta vrem, toti ne pot face tristi daca noi asta vrem! Deci, pana la urma "EU" sunt cea mai importanta! Eu si cu mine putem fii fericite! Asa si tu, asa si el, iar asa ii putem face si pe altii fericiti! 
Oare este complicat? De fapt eu acum am stat de vorba cu mine, stai si tu cu tine si vezi ce descoperi in tine...De la simpla intrebare " Ce simt eu acum?" 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu